Povodom obilježavanja Tjedna mozga u našem su vrtiću, djeca s odgojiteljicama i zdravstvenom voditeljicom provodili niz aktivnosti i radionica na temu mozga.
U starijoj skupini „Malci“, djeca su pregledavala enciklopedije proučavajući mozak. Kroz razgovor su upoznali dijelove mozga te što je potrebno za pravilnu funkciju mozga. Nakon toga su, na terasi, kroz poligon, vježbala koordinaciju pokreta ruku i nogu kojima upravlja mozak. Potom je uslijedio niz likovnih aktivnosti: izrada mozga plastelinom na glavici karfiola, izrada mozga od plastelina i bojanje unutar linije.
U srednjoj mješovitoj skupini „Gumbeki“, djeca su, također, upoznala dijelove mozga te razgovarali koja hrana hrani mozak i koja hrana šteti mozgu. Oduševljeno su izrezivala zdrave i štetne namirnice te ih lijepila na plakat, razvrstavajući ih. Potom su bojali mozak. Kroz priču i likovnu aktivnost djeca su došla do određenih spoznaja vezanih za mozak.
U mlađoj mješovitoj skupini „Leptirići“ djeca su provodila posebno osmišljeno tjelesno vježbanje i razgovarali koliko je pokret važan za razvoj mozga, crtala mozak te provodila aktivnosti iz STEM područja.
Djeca u programu predškole proučavala su dijelove mozga, razgovoara zašto nam mozak treba, bojala mozak i razgovarala koja boja predstavlja koji dio mozga.
Djeca su bila zainteresirana, motivirana i aktivna.